Ceník

Od roku 2009 osobně provozuji a pracuji na různých online projektech. Postupně jsem se učil v praxi. Teorie je k ničemu, když jí nedokážete aplikovat. Raději zkusit, selhat, poučit se z chyb, učinit změny k lepšímu, posunout se vpřed. To vše mě dovedlo jako samouka tvorby webů, k podílení se na marketingovém rozvoji celé řady projektů. Teoretikové Vám budou říkat, co se naučili ve škole. Já vám řeknu, co jsem sám vyzkoušel. Web sám o sobě je k ničemu, pokuď nebude sloužit Vaším zákazníkům. Můžete mít nejdokonalejší e-shop na světě, ale když nebudete mít návštěvnost, nebudou ani zákazníci. Ale taktéž můžete mít dobrou návštěvnost, ale za to špatný web, kvůli kterého ztracíte hodně konverzí (objednávek).

Ceník už nadále není veřejný. Zdarma vám nacením práci na webu/e-shopu.